Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag; tror jag

Sitter och fryser. Vaknade nyss på soffan och boken jag måste läsa låg sådär härligt ihopslagen att man inte vet vilken sida man var på. Gillar verkligen inte det där med att jag somnar så fort jag lägger mig ner. Ibland räcker det med att sätta sig mjukt. Jag måste ha nåt fel, nån brist eller så. hm.

Fredag kväll spenderades hos Karin i skogen runt dalagränsen. Grilla, skratta och kolla på dregen, oh yeah. Åkte sedan in till sala och träffade J. Lördag morgon var det tidig start som gällde, åkte till åkrahallen och handlade lite frukost till mig och Julia och åkte sen och väckte henne. Gruvan strax före tio och workshop nere i underjorden. Riktigt, riktigt kul! En stor del av eftermiddagen var vi under jord och frös fingrar och tår av oss samtidigt som vi sjöng lite för folk som ville lyssna. På kvällen var det dags för middag på värdshuset och vid det laget var rösten i stort sett slut. Åkte hem och sov tidigt. Mys.

Imorgon är det dags för skola igen. Ska börja på den näst sista hela veckan, vilket känns mer stressande än bra med tanke på allt vi har att göra! Det löser sig säkert, för det gör det alltid på ett eller annat sätt. Vill bara att det ska göra det väldigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0