Die mauer

Somnade på bussen och vaknade av att karin satt brevid och gjorde sitt bästa för att få mig att vakna. Soundtracket till min härliga sömn var för dagen the Killers. åh så bra! håret i nacken reser sig av Read my mind.

It's funny how you just break down
waiting on some sign
...
The stars are blazing like rebel diamonds
cut out of the sun
when you read my mind


Riktigt tråkigt väder idag vilket gjorde promenaden till gruvan lite seg. Men dit kom vi, och ner kom vi. Skulle egentligen åkt in till stan igen ikväll, men jag pallar inte. Måste plugga lite. Näst sista skolveckan och redan bara två dagar kvar! Funderar på hur detta ska gå ihop. Börjar dessutom redan längta till helgen. Good job, johanna! Någon dag i helgen måste jag iaf arrangera en liten get together med karin, så vi kan prova lite sminkningar till balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0