För sent för Edelweiss

Gårkvällen började som så ofta annars hemma hos Julia. Övade balsminkning, åkte till åkrahallen, skrattade och kollade på film. Lånade ut ett par shorts till henne som hon ska ha på måndag när de spelar på debaser slussen. Såå jävla sugen på att åka dit, men det kmr bli dyrt och krångla till jäävligt mycket med skolan och allt nu sista veckan. Men men. Efter ett tag kom Jens och efter lite alkohol gick vi till norrmanska..

Nu ropar erika att min kvart av ensamhet är slut och att vi ska ut och gå. Fortsättning följer...



Efter en långpromenad innefattande en ordentlig regnskur är vi inne igen. Nästan så att det känns som att det ska börja åska. Dislike. Mamma har psykbryt i telefonen med nån, vet ej vem, och jag funderar på om jag ska börja skriva lite på historiearbetet igen eller om jag ska ta och sjunka ner i soffan med erika och kolla på pistvakt och äta godis. Svårt val.. Mat snart? Jag är jättehungrig! Har ju faktiskt inte ätit nåt än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0