Guds utvalda stad

Olle ljungström sjöng lite i mitt huvud idag när vi strosade runt lite på söder. Längtar till jag har vunnit på lotto och skaffat mig ett place där. Tog bussen till kungsträdgården och mötte upp de andra där vi skulle sjunga. Tror aldrig jag varit med om att dra så mycket blickar till mig som när vi gick där och sjöng på gatan upp mot nk och så ett varv uppe vid plattan. Men kul var det! Dagen avslutades med att gå hela vägen tillbaka från sverigehuset och upp till kyrkan på söder (heter?). aja, den ligger iaf på ett litet berg, jättefint läge verkligen. Med hjälp av niklas tassade vi upp i tornet och kikade ut över stan. när vi står vid klockorna slår de kvart över fem. Hjärtstillestånd!

Nu är jag trött och i behov av en dusch. Imorgon står gruvan på schemat i stort sett hela dagen. Först underjord med skolan och sen rep på kvällen.

Jullebulle är ute på bus. Snygg lögnhals. Jorå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0