Istället för musik, förvirring

Mina ögon stänger sig själva. Inte kul när man sitter här och försöker underlätta sin morgondag!

Hör hur Millis msn:ar där nere. Erika smsar med nån random och mamma lagar mat. Tycker om att sitta och lyssna på de ljud som blir när några människor lever i ett hus. Fötter som går, datorer som surrar, skåp som öppnas, vatten som rinner, katter som är dumma i huvet, någon spelar piano, någon pratar i telefon. Har på senaste tiden lagt märke till att jag faktiskt hör bara på ljuden vilka som är hemma och inte. De går olika, gör saker olika snabbt, kollar på olika tv:program, you name it! Det är såntdär som får mig att överväga att flytta härifrån. Sanningen är att jag verkligen vill flytta, helst nyss! Men jag är rädd för tystnaden. Då kommer andra ljud fram. Läskiga ljud.

Engelskaarbeten ska lämnas in imorgon. Jag och Erika måste städa. Jag ska packa ner gruvkläderna. Jag ska läsa (usch). Jag ska duscha. Jag ska sova.

Nötskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0