The end

Idag var det gråtfestival i det ljuslila klassrummet på andra våningen i a-huset. Galet sorgligt att det är i princip slut. Kommer sakna det nåt oerhört! Inte pluggandet såklart, men allt det andra. Sitta i cafeterian och smaka av julias kaffe, skratta fram tårar på tisdagseftermiddagarna med maja, bli knuffad av sara, höra viktoria säga "oki" och så såklart karins fotbollsberättelser och ständiga påminnelser om att hon trodde att afrika var en djurpark när hon var liten. Jag kommer sakna alla orden. Manulerna, talunerna, klammen, lillebror, bebbe.. allt! Usch

Sitter och gör klart det sista i svenskan, sen är jag färdig! Svårt att tänka sig att det här är sista pluggkvällen på säkert ett år! En enorm känsla av frihet sprider sig i kroppen. Snart kommer huvudvärken med största säkerhet och då har jag ändå saker kvar. Måste packa grejen inför imorgon och komma ihåg att lägga fram studentmössan så att jag inte glömmer den till mösspåtagningen! När mamma kommer hem vill hon att jag ska coacha henne att sminka sig själv. Vi får väl se hur det går!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjatar jag ofta om djurparrken eller menar du att ni påminner mig? :P Jag har ingenting att göra nu vet inte riktigt vad jag ska ta mig för...

2009-05-28 @ 21:21:57
Postat av: Karin

jag antar att du fattade att det var jag som skrev :P

2009-05-28 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0