The queens corner

Jag går inte i skolan länge! Allt blev klart i tid och betygen bra mycket bätte än vad jag vågat hoppas på!

Mamma fick sin examensnål i västerås domkyrka och har du på eftermiddagen/kvällen firats rejält ute i saladamm. De håller nog på ett bra tag till men jag toog josse o alex och åkte in till stan. Nu sitter jag hos julia och knappar. Cecilia är på ingång om sisådär en halvtimme och sen blir det nog norrmanska eller nåt i den stilen. hotellet är tråk och jag är sugen på öl, prat och skratt!

Min lugg har blivit jättelång och hänger ner över ögonfransarna och gör dom raka. Inte kul! Ska nog klippa lite i den i helgen tror jag, men jag drar mig eftersom jag är expart på att klippa snett, hmm.

Skräckis på tv. Kommer itne ihåg vad den heter, men har sett den förut. Lite exorcisten-aktig. Constantine kanske den heter vid närmre eftertanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0