Throw it on me

M & P är i fagersta på fest. Kul för dom, men här sitter jag, alone. E & K är i rummet brevid och lyssnar på musik. Vi har lagat och ätit tacos och nu väntar vi in en film de vill se. Dreamgirls heter den. I doubt, men ger den en chans.

Jag och Erika bestämde oss för att kolla på Sixten idag. Minns hur vi nötte den när vi var i mellanstadie/tidig höstadieålder. Tycker om den så mycket! Så nittiotal något kan vara, så tragisk men ändå så mysig. Favoritkaraktären är i alla fall utan tvekan, Jonte. Den diktskrivande och kärleksfixerade kompisen, som bor i en trång lägenhet med typ arton syskon som alltid för ett jävla liv. Och sixten är så söt! puss

Jag har ångest, på allt, men det känns väl knappast som en nyhet vid det här laget. Jag måste skärpa mig och plugga matte! Prov på måndag. Jeeez!

Film var det. Hoppas Agnes suger! (eh, mer än vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0