Allt har ett slut

Är trött på att inte kunna sova när det är natt.
Är trött på att sova när det är dag.

Gudar o döden o allt som är ogreppbart stort, 4:48 kommer alltihop.
m.k

Sanna gjorde mig lycklig genom att bjuda in till fest på lördag. Helgen spenderas alltså i Stockholm. Kul!

Imorgon är erika ledig och hon, jag och karin tänker åka till uppsala. Är på jakt efter en farligt snygg tisha som jag hoppas kunna hitta där. Lila nagellack och skor står även det på shoppinglistan.

snygga skor! skor som gör mig längre. Skulle vara härligt med ett par cm till så man kom över 170. erika är över men jag stannade två irriterande centimeter därifrån. kul att storasyster ser ut som lillasyster brevid sin lillasyster.

mycket syster där.

ah well.

Är trött på att ha så mycket tid ensam.
Är trött på att jag inte lyckats utveckla någon form av off-knapp till min skalle.
Är trött på vissas tjat.

Crimes of passion. Kan faktiskt förstå precis hur de sker. Och varför.

Såg en film igår med pappa som fick mig att må dåligt. stängde av efter drygt halva, men ska samla mig och titta klart nån dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0