Dom kommer kliva på dig igen

Jag vet inget som frestar på psyket så mkt som det som jag gjort idag. suttit i BILKÖ. sjuuuukt jobbigt. att man blir väck i huvet av alla avgaser (eftersom alla har bilarna igång utfall man skulle kunna köra en decimeter till och göra det ännu mer skittrångt och irriterande) och dessutom vill hem och kolla på ett avsnitt i en serie man följer gör ju inte saken bättre. bilen framför mig hade dessutom problem med kopplingen (eller i huvet) för faaan vad långt tid det tog innan just den bilen kom igång när det väl löste sig. 25 minuter senasre var jag loss och tre sekunder senare (typ) så var jag hemma med fötterna på soffbordet.

en skön grej är att jag slipper kila och jobba ikväll/natt alternativt svintidigt imorgon eftersom evenemangen tydligen är inställda.

en annan skön grej är att jag får lite lön på onsdag.

ikväll ska jag ta några djupa andetag, trycka ner pappa i soffan och tvinga honom att sitta och titta klart på viderfilmen med mig. tydligen är det en av hans absoluta favoriter. wierd man.

Erika har klippt av sig sitt långa hår. har bara sett det på bild än så länge men DAMN vad snyggt!! ikväll festar hon och jag är avis. men bara lite.

klockan ett imorron går stockholmståget som jag ska sitta på.

yes baby.

jag älskar babyshambles.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0