I don't wanna grow up

Snö?!
Jag menar please..

Igår fyllde pappa år. Han och mamma åkte till uppsala och lämnade mig ensam. kul. Låg och läste och frös ihjäl om vartannat eftersom jag aldrig tycks lära mig hur man eldar..

idag har jag legat och läst återigen (vad händer med mig?). antar att även den bäste i brist på annan rekreation kan tänka sig att rucka på sina principer en aning. erika spenderar kvällen och natten i uppsala vilket betyder att jag får kolla på inlåst själv. tur att varje dag avslutas med två avsnitt scrubs! alltid lika småkul!

imorgon kommer mamma vara okontaktbar och springa runt och stressa eftersom det kommer en hel massa folk på lördag. jag har erbjudit mig att kratta eklöv, men eftersom de nu är inbäddade i snö så verkar det som att min tjänst är överflödig. Ska försöka få nån att färga om håret på mig, men just nu lutar det åt att jag får göra det själv. god damn. skitsvårt att få det jämnt.

måste tvätta.

hatar väder. oavsett hur det yttrar sig. varför kan det inte bara vara lagom mest hela tiden?
varför är jag så tråkigt svensk? och lagom, vad är det för jävla ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0