Like a merry-go-round

Idag är jag inget kul sällskap. Är sjuk och arg. arg för att jag inte varit sjuk på ett år och så nu, mitt i allt så får jag feber. blir arg bara jag tänker på lördag. måste hinna bli frisk! vill ju träffa vänner, inte ligga hemma och febra. mest irriterande är ju att jag har typ bara liiite feber. sådär lagom för att det ska göra ont i hela kroppen men för lite för att man ska däcka helt. det är typiskt. här ha man känt sig som i uppförbacke en hel höst. sen när det lossnar och man känner sig glad igen. då strejkar kroppen fysiskt.

har legat på en och samma plats hela dagen. har bara gått upp för att göra mer te. fyra koppar blev det nog tillslut. har läst bok och kollat på film. Jack hette filmen. sådär. det enda de gjorde var att supa och röka på. dessutom var det sjuttiotal och huvudpersonen var ful. a pity.

ska tvätta bort nagellack och ta nässpray nu.

imorgon tänker jag vara frisk.

adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0