Natt efter natt

Sitter och är lite aroused av att ha fått nys om julian casablancas solospelning i sthlm. Inte dyrt och biljetter kvar. Kastade mig på mobilen och messade julia som såklart inte svarar. fan! måste få ur det ur systemet och erika är inte hemma. hon ska på fest ikväll och har lånat mina enda blåa jeans i uppdrag att töja ut dem. i nytvättat tillstånd är de lite väl tajta, men efter lite uppmjukning ska det nog gå bra..

Millis lyssnar på hollywood hills på datorn nere. dock gör hon det så högt att det känns som om hon satt här brevid.

Helgen är helt och hållet död. Helt oplanerad. Underligt nog stör det mig inte alls.

En långvarig förlovning går på tv kl 9. Funderar om jag orkar se den just ikväll. sorglig, tung och hemsk, men samtidigt sjukt bra. hatar att kolla på film med familjen. de vill antingen bara sen kassa actionrullar eller sockersöta komedier som får en att vilja spy. drama är "för tungt" "för jobbigt" eller "för komplicerat". fuck you I say.

kasst humör ikväll.

millis har lånat en motionscykel. jag tänkte att jag skulle ge den en chans. orkade ett halvt program, alltså ungefär fyra minuter. sen dog jag jag (fysiskt). bra att veta att konditionen är på topp.

Jag och Julia är i tidningen idag, vilket mamma tyckte var värt att komma och väcka mig klockan halv nio för att tala om. att vakna med sala allehanda uppkörd i fejjat ger vem som helst en dålig start. anyway. bilden (annonsen) var fin och jag längar redan ner i gruvans djup. wiho.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0