Now, here's some good edvice: Try some manners, fuckface!

Har tappat flyt, tappat takten. Det stör. lite som ett sandkorn i ögat.

Huset har gått och lagt sig. Mörker sånär som på skärmen som lyser mig i ansiktet. Tystnad sånär som på datorns surrande. Om en kvart börjar scrubs och jag väntar.

Silent library. ännu ett program med idioti.

Har ristat in glasvegas med en penna i det slitna bordet jag sitter vid. en impuls som jag sedan kommer få ångra när det hela ska slipas och målas om. underarmar har nött hål i målarfärgen längs kanten och händer har gjort avtryck som gett smutsen fäste.

vidrigt.

Tittade i gamla anteckningar. klotter och annat kul.
sneakpeak:

Take me out är erikas typ drog. jag börjar fan tröttna snart och ångrar mig en teeny tiny bit att jag laddade ner den!

Idag fyller jag 19 år. sista tonåret (omfg). imorgon åker jag och julia till sthlm och popaganda, det ska bli galet kul. synd som fan att jag går på pennis och inte kan supa.

Sedan ex antal kärleksförklaringar till låtar, band, skådisar, kläder, skor och annat mycket djupt. filosofi är min grej. hrmp.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0