Playing the angel

Lyssnar på depeche modes platta playing the angel. skitbra är den och jag har väl näst intill nött ut den vid det här laget.

just nu: the sinner in me

I'm still recovering

Still getting over all the suffering

More known for my anger

than for any other thing

...

How sweet life would be

if i could be free

from the sinner in me


Vill vinna en miljon. Vill köpa nya skor. Vill klippa mig. Material girl. Sjukt hur mycket hjärnan kan lura mig och uppehålla mina tankar från att segla till det som jag egentligen saknar. Trots att jag har så mycket, är det minst lika mycket som saknas. Pusselbitar som ramlat bort, eller aldrig ens funnits där. En dag ska pusslet med mitt liv som motiv vara färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0