Save tonight

Först måste jag bara få säga hur sjukt trött i huvet jag är.

Sen måste jag få lägga in ett litet gnäll för att det blev knas med tåget på vägen hem. buss från kungsängen till bålsta. tåg till västerås, missat byte och senare ett extrainsatt salatåg. puss på sj. hemma två och en halv timme senar eän expected.

Gårdagen/kvällen var jättelyckad verkligen. Vin, musik, prat och skratt hos sanna och sen till söder. 19-åringanra hittade på skoj på egen hand medan de över 20 klämde in sig på marie-laveau. vin i närmast skadliga mängder och käk på mcD två gånger under samma dygn. fysiskt sett är jag nog närmast ett vrak.

ålade mig ur sovsäcken vad jag trodde var imorse, men som visade sig vara mitt på dagen. huvet var som en sten. sweet. mötte sanna på ett café och satt och myste med regn och blåst utanför fönstren.

bilder kommer upp här och på fb imorgon.

ser att jag missat tjugo min på filmen jag tänkte att jag skulle se. damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0