Snart har helgen vecka 48 tagit slut

Sitter och håller hjärnan sysselsatt för att inte somna. Helt sjukt trött efter att ha sovit alldeles för lite och festat alldeles för mycket. har promotat gruvan på torget hela dan och vill helst bara krypa ner i sängen och sova. Istället ska jag byta kläder och gå och träffa söderbergs.

gårkvällen hos sara var jättelyckad. på hotellet missade jag tensta och tappade bort garderobslappen. kul.

det gör ont i mig att man inte kan vara schysst mot precis alla hela tiden. alltid kommer någon i kläm, hur mycket man än försöker. missförstånd och vridna sanningar. att hjälpa en blir att stjälpa någon annan. kan inte allting bara bli rätt? snälla.

det gör mig även arg att det finns de som spelar på de som försöker "keep it clean". jag blir arg på de som ljuger för att skydda sig själva och kastar ont på de som egentligen står utanför.

och ja. jag känner mig träffad av just ett sånt kast.


Kaffe hos farmor.

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0