Come on baby, baby come on

Lyssnar på navet på myspace. oh så bra! be alone sätter mitt huvud på spiken ikväll. längtar tills imorron. det är inte alla som har en egen lykke li-anna ternheim-nordpolen-karin dreijer andersson! är sjukt stolt över dig Julia! 

är trött efter att först ha städat åtta timmar på jobbet och sen lokalen i en timme. har börjat missbruka powernaps. undrar om det är nyttigt?

imorgon måste jag komma ihåg en viktig grej. tanka bilen!! annars kan jag få det svårt när jag ska hem från jobbet för att ta en powernap och sen åka in till sala igen. galet dyrt att ha bil I must say.

inlåst ikväll! wiho. men först duschen.

kom att tänka på mange schmidt nu (men först, alltid en dusch... osv)

slut på ett korthugget och ganska förvirrande inlägg
good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0