Tjernobyl

What a waster

Dropout

mina låter för tillfället.

och ja, jag hade jobb. och ja, ja sa upp mig.

hahah

igårkväll kom karin. hon ville ha hjälp med bloggdesign, ge mig kläder (gillas) och umgås. bara fem dagar kvar, sen är hon borta länge, länge. drack te, kollade på house och hade mysigt. ingen gråtfest denna gång...

gnydde för pappa att jag inte köpt kläder på länge och att jag inte hade lyckats fundera ut vad jag ska ha på mig på fredag eftersom min hjärna inte funkat nu ett par dagar. råkade även nämna att jag gillar skjortor i lumberjack-stil och vips så hade han grävt fram ett gäng. bara och välja. outfit selected. pappa är grym!

bad erika ta kort på en tröja som jag hittat längst in i garderoben och glömt att jag äger.
resultat: 1. mer mage än tröja 2. my bad 3. nyspaus



great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0