Very Loud

Har börjat komma i ordning nu. Har det mesta packat och klart. Ska försöka få bort de sista blodresterna under naglarna bara. ser inte jättetrevligt ut. och nej, jag har inte sjunkit in i självdestruktivitetens (?) träsk och rivit mig blodig. jag tillbringade gårkvällen med pappa och farföräldrarna och styckade älg. huvva. fick iaf höra att jag har bra hand med knivar... vet dock inte om jag var till spec stor hjälp då jag tyckte att det var betydligt roligare att äckla erika och leka att aliens föddes mellan senor och hinnor. ja jag är nitton.

har laddat in bra musik i den svarta lilla saken. den är nu fullproppad av libertines, oasis, dirty pretty things, bon iver, bob hund, dylan, krunegård, laakso, babyshambles, doherty, hockey, broder daniel, lily allen, knife, nordpolen, clash, shout out louds, kooks, franz ferdinand, håkan, mm. och jag vet, vid en quick look av uppräkningen ovan kan ju tanken "hmm, är det plötsligt år 2006?" ploppa upp. jag försvarar mig genom att säga som julia: "jag lyckas sällan rulla med vågen när den kommer, jag springer ikapp den istället".

grymt.

nej, skrubba fingrarna var det.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0