Return the favor

morgonen efter förra inlägget var väl inte top-noch direkt efter att ha blandat både det ena och det andra kvällen innan. 

fredag gick vi på bio och såg inglorious basterds. helt otrolig film! otrolig får man tolka som man vill, för jag vet inte ens själv om jag med det menar bra, knäpp, äcklig, sjuk eller genialisk. men tarantino är ju helt klart ett stycke för sig. gick iaf därifrån med ett förvånat uttryck i pannan och ett leende på läpparna.

lägger upp lite bilder från helgen på facebook. kan hända att det kommer några här på bloggen också. får se när jag orkar.

har noll inspiration att skriva nåt för tillfället. så här kommer torr fakta:
imorron åker jag till sala.
nej, saladamm för att vara noga.
på tisdag blir det uppsala en sväng med mamma. om inte hon måste jobba, för isf blir det bara morbror och jag. spännande!

ska nog leka pirat en stund innan jag gör nåt att äta.

adjö

ajust.. jag tror att J:et som jag så intelligent ristade in i armen med en glasbit i torsdagskväll kommer att försvinna helt och hållet. skönt! när julia mitt under mitt halvdestruktiva lilla ingrepp frågade varför jag gjorde så, kom svaret: jag heter ju johanna, j som i johanna!

bra där. idiot.


Kommentarer
Postat av: julia

det skönaste är att det typ blev ett u :)

2009-10-26 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0