I could say

känner inte för att blogga, känner inte för att kolla rean på hm.com, känner absolut inte för att dricka kaffe!

har jag lagt av helt?

don't know. just nu vill jag bara ha tag på julia, som jag tror sitter på föreläsning. och nej, jag har inte provat att ringa. sånt gör inte jag. äh, så viktigt är det ju inte. fast å andra sidan vill jag ju veta vad hon är så hemlighetsfull för! skjuts, ego, inte lyssna, "you're never gonna believe me!!"... ursäkta whaat? nyfiken. som fan.

tågbiljetter är farligt dyrt.

drömde typ att polisen hade läst min blogg. haha. undrar om de hittade något av intresse. kanske underlag för utredning. ska jag sys in? well.. det får tiden utvisa.

en farlig sak med att inte ha så mkt att göra om dagarna är att man har bra mycket mer fantasifulla drömmar. hej och hå. snart kommer jag bli nåt såntdär creep som inte kan skilja på dröm och verklighet. sleepwalker eller dyl. Watch out I say!

Wolfmother har släppt nytt. I'm all excited!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0