It's not just the sun that is hurting my head now

Vissa människor inspirerar mig

Andra får mig att vilja döda först dem, sen mig själv.

Vissa gör mig schizofren

Andra gör mig lugn och nöjd.

Vissa bryr jag mig inte om

Andra låtsas jag att jag inte bryr mig om

Resten skiter jag i.


Jag är svårbestämd och ganska konstig. jag passar inte i någon ram. Jag är snäll, fastän ibland elak på riktigt. Jag bryr mig om. Jag är ärlig. Jag vill ge alla en chans, vissa får två, andra får tre. Vissa får många fler än de förtjänar. Chanserna delas ut orättvist och inte alltid till bäst behövande. Jag dömer människor. Tyvärr ofta väldigt snabbt.

Jag får väldigt lätt hang-ups.
Jag har svårt att ta mig ur dessa.
Jag blir nedstämd av dem.
Få har tålamod med dem, med mig, tills de har gått över.

Jag har ett skal, men ingen fasad. Jag är jag, alltid, men det är inte alla som får se det bästa. Jag har gjort ett misstag en gång. Jag ångrar mig, men kanske var det bäst så.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: julia

du glömde att du är fantastisk :)

2009-11-01 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0