This is success music and what's it to ya?

Kom just på en kul/konstig/läskig grej! In case of emergency nåt i stil med förra avsnittet av grey's anatomy, alltså att nån blir svårt skadad på ett sätt som gör det svårt att identifiera personen eftersom man inte kan se vem det är på ansiktet/övriga kroppen, så tror jag faktiskt att jag kan känna igen alla mina nära och kära genom att titta på deras fingrar! Sitter och tänker på det och jag skulle lätt kunna skilja på julias, karins, vix, saras, majas, erikas, millis, mammas, josses, sannas, cissis... listan fortsätter. har jag nån typ av finger-fetisch? eller är det ännu ett resultat av min av andra konstaterat ruskiga observationsförmåga?...

annars har jag inte åstadkommit mycket idag. har tvättat ett fönster, strukit gardiner och kollat på ett program om tropiska sjukdomar. kom ihåg att när jag en dag säger att jag vill åka till sydamerika stoppa mig och tala mig till rätta. för allvarligt, man kan åka på i stort sett vad som helst där borta! är det inte kokain så är det myggfeber av olika slag.



Well, not wanting to write a truthful song over an eighties groove
I like to let you know I'll always be straight with you
..
Tomorrow's just a song away



Kommentarer
Postat av: Karin

När jag började tänka på det så tror jag att jag också skulle känna igen väldigt många bara på deras händer..

2009-10-10 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0