Uprising

känner mig för tillfället lite rik. känslan kommer nog snart, mycket snart att gå över, men för tillfället känns det bara bra!

igår fyllde erika sjutton år (som vanligt tyckte alla att hon borde vara ett år äldre by now, men icke). kunde inte göra nån snygg tårta eftersom bildprogrammet på datorn har pajat och det behövs för att göra en bra mall. damn. dock så hade jag ett finger med i spelet på ett helt gäng andra presenter hon fick. däribland marilyn mansons biografi och presentkort på johanssons. det sista är jag stolt över att jag kom på. presentkort på fika på favvocaféet. genialiskt! när vi tröttnade på kaffe och tårta satte vi (jag, erika, axel, tove, frida, marcus och josse) oss framför the shining. kan inte tycka att den är speciellt otäck hur många gånger den än ansetts vara tidernas läskigaste film!

har träffat en hundvalp idag som var bland det sötaste jag sett. den bet mig en hel del, men det gjorde liksom inget. är verkligen inget fan av hundar i vanliga fall, men ojoj vad oemotståndlig den var!

karin kommer hem igen i veckan. med blandade känslor skulle jag kunna tänka mig. men trivs man inte så gör man inte och då är det ju tur att det gör att lösa så bra som möjligt.

har läst ut boken män som hatar kvinnor och har nu finally tänkt se filmen. bok nummer två ligger och väntar. måste erkänna att de är riktigt bra!

e-type på hotellet ikväll. bara det får en att vilja stanna hemma! haha. skämt åsido har jag ingen som helst lust att befinna mig i de där skabbiga lokalerna just ikväll. film och choklad istället, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0