Back to the start

Vita flaggan kom upp ganska snabbt. bra mycket fortare än jag trott. nu är det iaf bestämt, jag har tagit fighten med mig själv och kommit till ro med det. jag ska alltså plugga. kul? jag hoppas det. nu är ansökan inne och det är bara att vänta. mitten av december känns långt borta. jag står även i bostadskö hos två bostadsföreningar i huvudstaden. får se hur detta går.

21.21.

känslorna är väldigt blandade just nu.
skulle vilja somna och vakna när taken är vita av snö, jag har kommit in på förstahandsvalet och har blivit erbjuden lägenhet.

nej, jag kommer ingenstans längre. nu väntar te och tv.
korta ord är bra. ja är alltså bättre än nej. i mitt huvud iaf.

ja ja ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0