Bang bang you're dead

libertinesvideor på youtube. ja jag är arbetslös. carl barât är snygg. pete är oxå fin, fast inte spec fräsch.. anymore.

<--- ny bild. avsågad på hälften, dels för att det är den snyggaste sidan av mitt ansikte och dels för att det är så smalt space att sätta den på att annars hade den fått bli skitliten. nej förresten, kom på att det är den konstiga delen av fejjan! den som har det fulaste ögonbrynet, hängigaste ögat och alltid får fulast ögonskugga. poor. ha det i åtanke, hela min högersida har det inte så lätt. hänger inte med riktigt..


I knew all along
That I was right at the start
bout the seeds of the weeds
That grew in your heart
Self satisfaction for the factions

---
Bang bang you're dead
Always so easily lead
Bang bang you're dead
Put all the rumours to bed
Bang bang you're dead


Top model australien. ganska b, men i brist på annat.. jävlar vad unga de som tävlar är där jämfört med i usa! de flesta är ju typ 16-17. jeez. och inte har de fått nån make-over heller.

outfit-ångest inför lördag. och nej, det är inte så att jag tänker att "shitfacemotherfucker jag har ju inget att ha på mig!". tankegången är snarare "oh crap vad av alla mina tusenmiljoner plagg jag gillar ska jag ha?". detta är otroligt ovanligt hos mig, men efter en hel sommar av tidsfördrivsshopping så har man ju endel... oh gosh. dagens i-landsproblem, här är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0