Flume

hur kan man ha 0 vänner inloggade på fejs halv nio en söndagkväll? jag menar så jävla kul är det väl inte att sitta och titta på parlamentet? rätta mig om jag har fel.

är extremt kaffesugen och väntar egentligen bara på att någon annan ska uttrycka detsamma så vi slipper sätta på nytt hela tiden. snart väntar tysk/svensk/dansk deckare. sitter med för sällskapets skull. är trött på allt som har med deckare att göra. böcker, filmer, you name it.

pratade med diane för första gången på länge. alltid lika kul med catch-ups. lite spanking news fick jag också. ohlala.

är fortfarande bakis och saknar redan julia, sanna och cissi. en sån kväll som gårdagen varannan helg skulle inte vara helt fel. den bästa på mycket, mycket länge. tårar och svullet ansikte till trots. kan även hända att jag snart fastnat för vitt. finally lite mer feminin i mina dryckesval!

oh by the way. den person som nån gång under kvällen sa att jag ser mer kvinnlig ut nu än förut (när var förut och när började nu?), thank you. minnet flackar så jag vet tyvärr inte vem det var och believe me, I'm trying. kul att höra. dock såg jag till min fasa när jag speglade mig i ett skyltfönster imorse att jag ser ut att ha värsta ghetto-bootyn i kjolen jag hade yesteday. fasa! vem vet, förr eller senare gör väl nån en remake på baby got back. jag ska fan vara med i videon!

skämt åsido. jag vill ha kaffe, nu!

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0