If you were wondering

Now, little boy lost, he takes himself so seriously
He brags of his misery, he likes to live dangerously
And when bringing her name up
He speaks of a farewell kiss to me...

Din vers i "min" låt.

Unfortunately för mig har jag hittat ännu mer jag vill ha från hm. en massa nytt svart finns inne. nu väntar jag bara på att knopparna på min pengaväxt ska slå ut...

andas och lever ironi idag.

julia påminnde mig om att midnight ju faktiskt spelar på eftermiddagen oxå på lördag. perfekt! då kan jag ha byxorna då och kjolen på kvällen. resultat = snygg hela dagen. finns knappt nåt bättre än att få känna sig snygg och fräsch. eller jo. äta godis, vara full i goda vänners sällskap, se en snorbra film, sova när man är vidertrött... äh you get it.

en vacker dag ska jag göra om låtlistorna för skivorna jag har i bilen. de stämmer inte för fem öre! en ännu vackrare dag ska jag komma på ett bättre ställe att ha dem (skivfodralen) istället för brevid sätet på passagerarsidan. otaliga vänner (och kanske ovänner) har klagat och mer eller mindre skadat sig på dem. slut på det! (en vacker dag alltså).


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag fick ont i rumpan bara av att tänka på skivorna :(

2009-09-24 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0