Luke Skywalker

Huvudvärk. snart väntar kaffe och två alvedon, mmm.

Åkte till uppsala och träffade anna. in på hm för att jaga sjalen/sjalarna som jag känner att jag bara måste ha. ingen lycka den här gången heller. I don't get it, sen när hittar man itne vad man vill ha på hm? gav upp och gick och åt tacos istället. sjuukt gott. jag åt min och lite av annas. kommer aldrig bli hungrig mer! samtalet kretsade gring graviditet, drifter, fest, och killar.. typ.. som vanligt alltså. kollade igenom monki och hittade min underbara tunika som jag gråter lite över att jag inte har i min ägo. en dag, säger jag bara! anna är jobbig och ska köpa en sån så fort henne lön kommer. aaah.

promenad i det fina vädret hem till studentkorridoren. kaffedags! pratade ännu lite mer om i stort sett samma grejer, innan vi gick till bussen.

bra dag!

luke skywalker med broder daniel är så sjukt sämst att man skrattar sig kissnödig av att lyssna på den. så dålig att den blir kul.

nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0