Times they are a changing

Jag har kjolen! yes baby. dock har den fått hamna lite i skymundan efter dagens shopping. dagens impulsköp blev ett par cheap mondayjeans. I was struck by lightning och var tvungen att köpa dem, trots att jag just nu har lite ångest (pengar har vingar just nu). ska försöka ta en bild på dem, alternativt leta på dem på hemsidan.

japp, there you go. väldigt speciella, men jag gillar! tillsammans med de blåa skorna blir det greatness.

syndade lite på mcD. har även köpt mörk choklad som jag ska njuta av innan allvaret börjar igen imorgon. en dag i veckan är tydligen helt okej att avra olydig på. kör ju egentligen på noll socker, lite fett och tokmycket motion nu bara för att se om jag kan tappa lite av allt det som växt på mig över sommaren. mamma tror att det är p-pillren, så de sa jag sluta med ett tag nu bara för att se om jag går ner igen. den som lever får se!

såg en bra film igår. Derailed. eller ja, ganska bra iaf. bättre än mycket annat skit som går på tv om kvällarna.

axel är här och ikväll blir det tacos!

The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is
Rapidly fadin'.
And the first one now
Will later be last
For the times they are a-changin'.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0