Han har glömt dig för längesen

Idag var den enda helt lediga dagen på hela påsken. tänkte viga den åt plugg inför hemtentan om två veckor. har jag pluggat på det? svar nej. Tänkte sen att jag skulle försöka med engelskaviderboken inför måndag. bara 15 sidor att läsa. har jag gjort det? svar nej.

jag är världens sämsta elev. kanske för att jag hatar detta av hela mitt hjärta. vem vet.

har haft så vidertråkigt hela dan och erika är kvar i sala över natten. skulle behöva nåt kul att göra, men mamma är sur och millis också. det är en jobbig känsla, att känna sig så ensam fastän man är omringad av liv och rörelse. då är jag hellre ensam på riktigt.. de är jag dock aldrig. nu när jag tänker efter så nej. jag är aldrig någonsin helt ensam.

fan.

det dåliga humöret infinner sig som så ofta annars.

ha en jävligt fin skärtorsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0