I've got some news for you

Visste seriöst inte att man kan vara så här trött och ändå vara i vaket tillstånd. har nog lite ont precis överallt, till och med i tänderna. märks att det varit en riktigt hård vecka. ska vila nån timme, sen måste jag plugga igen. kräks en smula vid tanken.

har varit i gruvan och sjungit och sen en sväng till kumla. gjorde mig sen klar att åka till karin som bestämt, men hon hade redan company så jag lämnade walk over och är hemma och tar det lugnt istället.

ärligt. jag mår fortfarande så dåligt över kaninmordsgrejen att jag vaknar av att jag gråter, ibland flera gånger varje natt. hjälper ju inte att det är bild på eländet i varenda tidning dagarna i ända. huden runt ögonen är nu helt röd och sönderfrätt av allt salt. någon gång måste jag ju come to my senses och inse att kaninerna redan är döda, att deras lidande är slut, men icke.

tärt.

ett glädjeämne är iaf att det börjar bli mode med ljusa ögonbryn. eureka!! jag slipper alltså stå med pennan och nöta flera minuter varje morgon, bara för att se att "nej, jag fick dem inte lika idag heller". med andra ord är det numer slut på eran då johanna går och ser ut som msngubben "skeptisk" hela tiden. sköööönt!

den som ändå haft lite candy.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0