No one is completely faithful

hjulen går fort men jag kan inte komma ifrån, vad då?
...
alla minnen gör mig sjuk
& ryktena på stan om hur ni mår bra

...
det har stormat i mig det senaste året
alla är rädda, men jag är glad över att slippa va ensam & rädd idag


Lyssnar på krunegård och försöker kväva nysattackerna så gått det går. imorgon kommer jag vara sjuk, I can feel it.

kollade på vädret för ovanlighetens skull, bara för att se att det blir snöblandat regn och svinkallt på valborg. spanks. hoppas att det hinner ändra sig.

om jag håller underarmen framför mig och vinklar handen uppåt ser armen ut som en val. kul info, men det är sånt jag stör mig på en kall torsdagskväll när jag egentligen borde läsa om Iran. en val liksom. fan! jag har valarmar, så snyggt -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0