Our time is running out

Middagen igår var supertrevlig. Förutom det faktum att tunnelbanan inte gick som den skulle. stopp mellan stadion och zinken.. fick med andra ord gå från stadion till stureplan i de nya skorna och regn. wiho! dock känns det pissigt att man blev sur igår över att det inte gick som det skulle när man imorse läste att det var en stackars person som blivit överkörd av tåget av misstag (arbetsolycka) och dött. fyfan.

Linda har hoppat av. känns sjukt trist, men om hon tyckte det var bäst för henne så är det kalrt att det var rätt. suger dock att hon inte gjorde det efter grupparbetet istället, haha.

åkte till sala efter föreläsningen i morse. tog en snabbfika på johanssons med erika och axel och tog sen bussen hem. ska duscha och käka tacos innan det bär av in till sala igen. tove och hennes kompis victor kommer och ska se på ett västeråsband som är deras kompisar som spelar på rockkarusellen. jag, erika och axel hakar på. 

nu är tishan jag skrev om igår min! den andra jag ville ha också. jag har lite pengaångest, men erika köpte den ena av mig för att utjämna lite. alltså är det bara en av tröjorna som är min, vilken är dock inte bestämt än.. både hon och jag gillar de båda så mkt att vi kan inte bestämma. återstår att se hur vi gör.

nu ska jag joina erika framför vännerboxen. så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0