So I heard it's no good to run, but it feels so much better now that it's done

Don't come up to me and say you like it
It's better if you say you hate it, that's the truth exactly

When we go out dancing I don't want to be bothered
I just want to be bothered with real love




Är dödsmätt efter fiskgratäng. Som den kulturkofta jag är väntar jag på att kobra ska börja. Lyssnar på navet en stund och funderar.

Idag är en såndär dag när man helst bara vill lyssna på under med nordpolen (vilket jag såklart har gjort, cirka 4679ggr under eftermiddagen) och ligga under täcket och få dagen att gå. grått och fuktigt ute. våren spökar för mig, med mig. vill smita undan med som vanligt lyckas jag inte.

har sagt det förut och jag säger det igen: jag kan inte hantera ångerkänslor.
rimmar illa med hur jag bara rätt som det är utan förvarning vänder rationaliteten ryggen och följer impulser.

nej.


nordpolen var det:

Av namnen I min telefonbok lever bara du, men jag är död för dig



nu har jag missat första minuterna av kobra också.. fan. så kan det gå

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0