I hope this life don't get you down. This dirty old time in this dirty old town

Satt och skulle titta på nyheterna. det skulle jag inte ha gjort. inslag om fyra killar som mördar två kaniner på det mest vidriga sätt. tårarna sprutar och hela jag skakar, och då tittade jag inte ens på inslaget... bara vetskapen om att sådant händer. det finns inga ord för att beskriva det och jag vill inte göra det heller. mår bara så otroligt dåligt! undrar om det hjälper att spy.. vill bara ha mina små gosisar här hos mig så jag kan lova dem att inget sådant någonsin ska hända dem. och ja, nio kaniner i ett rum på 20 kvadrat låter fullt rimligt för mig just nu.


sara meddelade idag att även hon tänker hoppa av. känns sjukt tungt måste jag säga. blir ensamt den sista månaden i huvudstaden..

imorgon börjar helvetet på jorden. eller asså nej, men några väldigt jobbiga dagar. allt sätts helt plötsligt i perspektiv om man ser sig om i världen just nu. stycket överst och det faktum att Polen förlorat hela sin politiska ledning och många fler i en flygkrasch för att ta ett par exempel.

önskade att jag hade några dagar ledigt. det har jag dock inte förrän helgen efter valborg. eller nej, inte ens då kom jag på, för då måste jag börja läsa inför nästa delkurs. ser inget slut på detta.

fyyyyfaaaaaaaan.

and it's out of my system.

nu ska jag gosa ner mig i sängen med en studentmagasinet, som innehåller mycket gött. johnossi, salem, teddybears, valborgsfirande i uppsala, "kungen av svensk punk"- dennis lyxzén (som jag förövrigt såg på tv för inte så länge sedan, då iklädd sovjetisk kommunistpälsmössa) och en del mode och tredsgrejer samt lite nattklubbar i berlin. gotta love it.

adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0