when I leave for the night I ain't coming back

Jag tror bestämt att mina njurar går på ecstasy. är kissnödig typ hela tiden. har dessutom ont i ljumsken. är lite rädd måste jag erkänna..

har käkat thaimat för första gången i mitt liv.. och enda. eeuw! mådde illa efteråt.

det här med att se på klockan när den är 37 minuter över har blivit riktigt läskigt. nu händer det flera gånger dagligen på olika timmar. exempelvis på morronen 09:37, runt lunch 12:37 osv. som pappa säger: ditt liv börjar mer och mer likna en serie som typ lost!

fasa!

nu måste jag slita ihop det som ska redovisas imorgon. har haft en major stressatack idag igen. sådär så man skakar tänder och frossar. usch. hoppas det var den sista nu på ett tag. ska ta det lite lugnare nästa delkurs. med lite tur blir det inga grupparbeten då heller.

såg precis hur klockan ändrade sig från 20:37 till 20:38. skönt.

adjö

Kommentarer
Postat av: Den farliga

Var i sthlm ska man hänga för att träffa på en snygging som dig? Jag är ju här eller ja, där nämligen...

2010-04-21 @ 23:10:54
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0