I know you, you know me

ännu en dag med skitväder, men de som känner mig vet att jag inte sörjer på riktigt utan mest för att det är så man "ska" göra..

Ledig! så skönt att jag vet inte vart jag ska ta vägen. ikväll blir det häng i maaikes lägenhet igen. ticket to ride, minéa och en fet revanch känner jag! about time. viktigast är att smiska på linnéa och andreas, de är way to självsäkra när det gäller det spelet! haha

sitter och räknar och får ångest över hur mkt bensin jag är skyldig pappa. vi snackar tusentals kronor nu och bara fredag-lördag beräknas jag köra upp över femhundra spänn till. gud! tycker inte om att stå i skuld, speciellt inte till personer som sen inte har hjärta att kräva tillbaka pengarna utan säger att "det är lugnt". It isn't och om jag bara hade tjänat mer pengar hade jag betalat tillbaka varenda krona!

nu ska jag laga mat (!!!) för jag är viderhungrig, hunden is killing me och jag vill dricka alkohol (även det värt några - !!!). antar att min dåliga karaktär kommer smygande ju mer jag blir ledig... anyway. hoppas att telefonen inte ringer och jag blir inkallad att jobba. spontanitet på det sättet, flexibilitet, är inte min grej. vet inte varför, men jag hatar't!

anyway.

nåt att äta.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0