I want you, especially today

Skorna har kommit, and I love them! Påminner om en avkomma mellan acne pistols och klassiska jodphurs med bred resår. som vanligt skitsvårt att ta bild på skor och fötter, men här kommer bilder:


(mina ben ser värsta blanka och fräscha ut. irl ganksa stubbiga, bleka och icke att förglömma: sneda)


unfortunate vinkel tror jag, för jag har inte strl 56......


Inatt drömde jag att det blev bråk på jobbet mellan mig och karro. på riktigt alltså, vi skrek till varann inne i personalrummet! emma och sophie var på min sida, men andreas blev helt plötsligt jättearg på mig även han och sa en massa taskiga saker. vaknade pissed off och fattade inte varför, kom sen på att jag kom direkt från en fight i mitt undermedvetna.

nu är batteriet slut på datorn och jag orkar inte hämta laddaren.

äta ska jag dock. på en gång.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0