stand up

Jag åt rökt lamm. det skulle jag inte gjort. ont i magen som bara den och när jag ställde mig på vågen nyss visade den bara 50 kg jämnt. jähääävlar vilken resa säger jag bara! då vet jag det till nästa gång jag vill känna mig smal och smärt....

sover ute på landet ikväll vilket innebär alarm på 05,45 imorgon. kan då snooza till 6. löve it.

på torsdag har jag och sophie gruvan i vårt våld. det kommer bli en awesome dag! längtar till hennes gulliga nylle och gruvans mindre gulliga anlete.

har idag dessutom fått bekräftat once and for all att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Efter en eons tjatande om monopol fick axel tillslut som han ville och skuttade glatt för att ta fram spelet. när sen hela familjen game supply for ut skåpet med uppsidan ner sprack ett leende upp i mitt ansikte, från öra till öra.




vänligen notera hur det ligger TVÅ små ynka pluttar kvar i matermind-spelet. notera även hur dessa tvås alla kompisar har gonat in sig under skänken.


nu blir det lite tv.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0