You crying, tragic waste of skin

Har varit på posten nu och lämnat uppgifter och sånt. Känner mig trött redan nu när jag tänker på att klockan kommer ringa riktigt svintidigt på måndag. skulle tänka ut när jag senast gick upp så tidigt när vi satt i repan igår och kom fram till att när vi var i tanzania gick vi upp typ fyra en gång när vi skulle åka buss en hel dag. med andra ord har jag inte gått upp så tidigt på två år. kommer gå som en dans.. eller?


Gårkvällen flöt på någorlunda smidigt. Eller ja, så smidigt det kan göra när jag har gymnasielever.. andreas lyckades tydligen charma sin grupp riktigt ordentligt. jag hade snarare fullt upp att inte låta de charma mig.. typ. anade oråd redan när jag genom glasdörren till skrädhuset såg hur kinga pratade ganska mycket och livligt med min grupp. när jag kommer dit och frågar hur mkt hon berättat om gruvan och vad hon sparat till mig säger hon att "nej vi har inte pratat om gruvan, vi har pratat om dig!". drömstart. sen regnade frågorna: hur gammal är du? du är väldigt snygg, är du singel? är han den andra guiden din pojkvän? ska du sitta med och kolla på filmen?. en kille gissade dessutom som spiken i kistan att jag var 25. I'm hurt.

senasre under kvällen ringde hissen till sos av sig självt. eller ja, det är iaf vad som hände om man frågar mig. andreas ville inte diskutera saken, men eftersom det var min hand som var närmast och jag itne märkte att jag tryckte in larmknappen (som måste hållas inne i tio sekunder) så måste det vara så det gick till. dock måste jag säga hats off för julia som var sjukligt snabb i vändningarna to the rescue när halva sala kommun var på väg att rädda oss ur hissen... typ.

förresten andreas, när jag åkte hem mötte jag en securitasbil typ mitt för rockland.. kanske var vi för sega med låset i alla fall? hahah!


nu ska jag ta hand om liten dryg hund och liten dryg syster som är hemma och har feber.


adjö






Kommentarer
Postat av: Minéa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2010-12-15 @ 13:30:43
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: den farliga

Hahaha! Det är ju bara att välja och vraka Johanna! ;)

2010-12-15 @ 14:07:04
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha gruvguide verkar vara det ultimata jobbet om man vill ha ragg! Fråga Emma!

2010-12-15 @ 14:45:59
Postat av: Andreas

Gruvfuns respektive här! Nästa gång får vi satsa på att utlösa brandlarmet också så fullbordar vi vårt larmhat-trick ;)

2010-12-16 @ 12:35:19
Postat av: Linnéa

Brandlarmet är väl inte så svårt, gå och banka lite på det i markan bara :)

2010-12-16 @ 20:50:54
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0