Hey could anybody take me home, I feel leftover and alone

Är för tillfället all alone i huset. känns skönt med lite tystnad. Har i princip  ingenting att göra. även det är skönt.

Idag kom Linda på att vi nog går i samma klass som hon som spelar Lotta i lotta på bråkmakargatan. Hon åker hem och kollar upp och jo, visst var det så!

nu kommer jag bli starstruck på nästa föreläsning... not.


imorgon är jag ledig. inte heller då har jag nåt kul för mig. åka in till stan? orka. gör ändå bara av med massa pengar. att "bara titta" är inget för mig. får bara ångest. tänker på sin höjd gå till ica och köpa godis..

fast kom på att näe. för jag tycker för mkt om mina nya jeans, vilka är så tajta att om jag går upp minsta lilla kommer jag behöva ge dem till erika som kan ha dem som baggybyxor... fan, det är hårt!

nu ska jag läsa liftarens guide till galaxen, som förövrigt här helt jävla störd. ska även tänka att jag äter godis, så kanske det känns lite bättre.

karin berättade just att en i fredriks pluton har en mask i foten. jag kräks lite och drar fötterna intill mig. sjukt äckligt!

later ladies and hoes! (and gents?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0