If you ever change your mind, call on me

har återigen varit på söder och slagit ihjäl tid med meningslös shopping. eller nej. helt värdelös var den inte. nya jeans, en stickad tröja och en klänning. allt för 260kr!

jeansen är svart manchester (låter fult men är asnice!). man får snyggt ass i dem. med snyggt menar jag litet och ganska platt, eftersom jag har bootylicious-fobi.. heh. tröjan har the greastest colours och klänningen var bara ruskigt billig, men även rätt fin.

snart går jag i personlig konkurs och måste sluta mitt tvångsbeteende helst nyss..

varför ser ingen min prettyboy-vånda? varför bagatelliseras jag av sara och linda? varför får de allt att låta så jävla enkelt?

på bussen från danderyd var jag så trött att jag trodde att jag skulle spy. det gick över när jag fick visa upp min shopping för N, som sa att jag har snygg och karakteristisk klädstil.

jag är ball.

jag vill festa! tänker inte åka hem i helgen, så alla i sala kan känna sig säkra. skämt åsido, funderar på att gå ut i stan nån av dagarna. men jag vet inte.. den som lever får se. sara och jag kan säkert hitta på nåt kul. men linda, som är 24 kanske inte tkr att det är jättekul att festa med oss kids. men who knows?

fick tillbaka uppsatsen idag och jag var fan godkänd. ohyeahbaby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0