I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars

listen up! idag har jag gjort följande sedan kl 11: åkt in till täby centrum, sprungit i affärer, åkt hem, ätit lunch, åkt till östermalm, sett en vidersnygg kille på valhallavägen och en på birger jarlsgatan. förstnämnde gjorde nåt så exklusivt som slängde sopor, I'm in love.... anyway. därefter blev jag utkastad (frivilligt) ur bilen vid rösjön och gick därifrån och hem. långpromme alltså. och allt detta innan klockan 2. I'm freakin' amazing!

hade ingen mössa, vilket fått som resultat att mina öron just nu går att likna med chips, så krispiga är dem av kylan. vågar inte peta på dem i rädsla att de ska falla av. vad ska jag då sätta örhängena i?

I admit it, jag tittade inte på pianisten igår heller.. dock såg jag million dollar baby. usch. sen blev det mello (vider) och därefter becoming jane (en ung jane austen). efter två minuter blev jag kär i han lefroy, och sen var min kväll förstörd. fick brutalt ont i hjärtegropen och funderade desperat på hur jag skulle lyckas ta mig in och filmen och hoppa på honom..

det är samma kille som i försoning. fucking otur att han aldrig ska lyckas göra nån film med bra slut!!

nu är jag arg, olyckligt kär och i behov av att plugga. kan det blir värre?

här är han btw. söthuvet. är säkert skittråkig och otrevlig privat. vi säger så. bäst för pluggfriden.



adjö

Kommentarer
Postat av: E

ofta det var samma kille som i försoning??

2010-02-14 @ 14:40:51
Postat av: Karin

Ja inte var han snygg iaf..

2010-02-14 @ 14:45:22
Postat av: Johanna

karin: käfffft



e: yes sir, det är han.. trodde inte heller det först!

2010-02-14 @ 21:29:07
Postat av: Kajsa

Aaah. James McAvoy.... Han är med i Wanted också. Shirtless action, mmmm! Eyecandy, och har för mig att den inte slutar allt för hjärteskärande heller. :)

2010-02-21 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0