His triumph will make you cheer

har käkat och ska kika film. kollade på den långa vägen och tänkte att ja kanske det. kollade närmre och såg att den var 6 timmar lång...

står nu mellan: The jazz singer, Northanger abbey, Cast Away, Efter bröllopet och Million dollar baby.

satt brevid en kille på t-banan idag som av vad jag kunde höra (han i andra änden typ skrek i luren) hade hittat lägenhet på ett grymt ställe och skulle flytta ihop med han i andra änden, vad nog var om inte den bästa så en av hans bästa vänner. pratade om hur kul de skulle bli. fan! jag vill också flytta ihop med min bästa vän!

Fransk nougat och film!

imorgon ska det tydligen bli snökaos. om inte bussarna går som de ska blir jag sjukt angry.


night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0