I try to try to lose my head

Ingen blogg på flera dagar. kanske julia äntligen har läst ikapp? haha.

igår hämtade jag ut mina speciallinser. har inte hunnit prova än. hoppas det blir bra. fick lite ont i ögonen av de gamla idag. sucks! alla som har bra syn och läser det här kan dra!

första dagen av guideutbildningen avklarad. kul över förväntan. blir nog bra ändå, även fast det vore grymt att få tag på ett heltidsjobb så det blev lite mera cash.

imorgon är det tidig start igen och ner i underjorden. önskade egenligen att jag var ledig så jag hunnit packa.. nu får det ske på seneftermiddan och kvällen. hjälp! känns som att det behöver ligga lite tanke bakom allt nu ett tag, men jag är konstigt nog så trött i hjärnan. antar att det är för att förändring is in the air.

julia har åkt tillbaka till karlstad. it sucks a little. det hon inte vet är hur mkt hon egentligen vill bo i sthlm med mig. hehee.



Kommentarer
Postat av: lammköttsskänderskan

hon vet lite egentligen, ehherrmjehjmeem. :D

2010-01-18 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0