Jewelbox of sadness

mamma och erika har städat bort julen. glädjedödare.

andra glädjedödare just nu: kylan, att jag inte har skaffat internet till laptopen än, att min mobil är glapp, att jag är trött på mitt hår men har slut på idéer om hur det kan förbättras, att klockan redan är elva.

slutgnällt.

har myror i huvet inför nästa måndag. så mycket som behöver fixas. som vanligt är jag mest concerned över hur jag ska göra med alla kläder och skor, hur jag ska dela upp dem mellan mina boenden och så.. (suuck). en dag ska jag växa upp även inom det området. undrar varför jag drar ut på det så mycket?

sen vet jag inte om jag ska ta med mig väggstereon eller inte. jag menar "bad sound kills good music". finns det nåt värre än laptophögtalare? I doubt it. eller jo det gör det. mobilhögtalare som vissa idioter envisades ha på i cafeterian på den tiden man tillbringade dagarna på ksk. skulle kunna döda.

imorgon ska jag vaccinera mig mot svinis. känns som att jag är sist i landet. ska förhoppningsvis träffa Julia också innan jag smiter hem till Sara.

nu slutlekt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0