Lovers are lonely

Idag har jag varit ute för första gången på riktigt länge. hjälp vad kallt det var! fick nästan panik när jag andades in som jag brukar och det kändes som om hela halsen slets sönder. ögonen hann nära på frysa ihop mellan blinkningarna och fingrarna slutade lyda. vider. längtar tills det blir vår!


jag i okänt trapphus i vässan nån gång tidig sommar 09.

kul att mitt öra är litet........
kommer nog dessutom aldrig sluta sakna de där solglajjorna. föll offer för en efterfest hos julia. försvann spårlöst. mystiskt. josse har likadana fast bruna. planerar i smyg att stjäla dom vid lämpligt tillfälle.

skämt åsido.

om inte kylan ger med sig snart har jag snart andats upp alla syremolekyler som finns inomhus och kommer då att kvävas. ut går jag inte förrän det har ökat till varmare än -15!

töntig? vem, jag?

vilket år som helst ska jag ta med erika till v.ås och leta reajeans. lots of fun!

and until then. goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0