Mr Tambourine Man

Sitter och ska alldeles starx ta itu med dagens uppgifter. kåravgift och priset på konsertbiljetter till Kent. ska sen baka ananaspaj och begrava nästan i boken om politiska teorier.

gårkvällen spenderades på norrmanska. johanna x2 plus Cissi utgjorde laget the Wrongspellers. Tre trötta studenter som faktiskt lyckades ta sig till utslagsfinal och fick där andraplatsen efterosm vi inte kunde få fram ett par kalsonger snabbt nog (!!!?!). trots kommentarer som: "åå vänta den här tjejen känner jag igen lite! vad heter hon nu igen?" "hahaha johanna det är Johan Palm!!!" och: "Det där är Joan Jet! skriv det!" (skriver) "haha men varför har du skrivit annie för?! JOAN JET sa jag!!" och till sist: "aamen det där är roy orbison, skriv!" (cissi skriver) "HAHA varför har du ett H med?!" "Det är inget H det är ju ett N, Roy OrbiNson!" "AHAHA nej, inget H, Orbison heter han!"

sen måste även tilläggas att cissi mitt i allt råkade stava lagnamnet med tre V. alltså the VVVrongspellers.

men annars så var det väl inga större fel på koncentrationen.

idag var det fikatime på dreambook med Maja, Vix, Karin och Emma. satt huur länge som helst verkligen. tillslut måste de väl börjat undra om vi var hemlösa. Kul hade vi i alla fall!

Nu, kåravgift och "deppig vardagspop" som det så fint stog i en tidning jag läste imorse.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0